化學博士K Kwong分享7大行山中暑熱點!全部無樹木遮蔭 夏天行「等於玩命」

文: 黃卓瑩
2022.07.28

夏日炎炎最適合到戶外遊玩,不過近日天氣持續酷熱,進行任何活動都要量力而為。有豐富行山經驗的化學博士鄺士山(K Kwong)分享行山中暑經驗,他表示自己和隊友合計也有過百次行山中暑的經歷,整理出7個熱門中暑、熱衰竭地方,全部都沒有樹木遮蔭。

化學博士K Kwong在Facebook出Post分享行山中暑熱點,他表示自己行山曾「中過暑」,亦有過百次隊友中暑經驗,整理了7個熱門中暑、熱衰竭地方,全部都沒有樹木遮蔭。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

1. 西貢麥2上西灣山(西貢西灣山麥理浩徑第二段)

雖然只有三百多米高,但是K Kwong唯一一次中暑,形容見到「黑白色影像昏迷咗」,幸好有隊友救醒,他又指「呢度死過幾個山友」。

2. 船灣郊遊徑

K Kwong指,有朋友帶了4L水去環湖training(他同朋友行過呢度幾次),最後缺水被直升機救走。他又指11月時曾在這條郊遊徑救過幾位中暑山友。

3. 鷄公嶺

全程沒有樹木遮蔭,形容「夏天行同自殺冇分別」。

4. 杯靈雙渡

他表示幾年夏天帶4L水行「單渡」青山到圓頭山都差點「冇命」,夏天行「雙渡」同自殺冇分別。

5. 3條狗牙(狗牙嶺)

K Kwong曾帶7個隊友在3月份行,未上到斬柴坳已經4個人熱衰竭。

6. 蚺蛇尖

沒有樹木遮蔭不過「唔算長、幾時都好好風,但夏天都可以殺人嘅。」

7. 針山

熱門中暑又救得番的路,由於多人行,中暑都多數有人救到。

酷熱天氣持續,本港接連發生致命行山意外,上周六(23日)有男子在蚺蛇尖行山途中懷疑中暑暈倒,由直升機送院後不治。同日一對父子到鳳凰山行山,隔日有行山人士在西狗牙發現父親的屍體,兒子則在心經簡林被發現,腿部受輕傷獲救。

圖及來源:FB@K Kwong、漁農署


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓