小肥演唱會2022|唱功再升級出新碟兼開個唱 小肥出道15周年宣布9月開騷|門票+優先訂票詳情

文: 王庭芝
2022.08.08

出道15年的歌手小肥與陳輝陽合作推出新碟《Siufay Modern Classic 2010 – 2020》,收錄新歌《廢柴》及與Serrini合唱的《青春頌》,並重新演繹多首近10年的人氣廣東歌,包括《年少無知》、《長相廝守》及與陳柏宇(Jason)合唱的《羅生門》等,小肥為了今次的新碟特別用了一年時間再學唱歌,慢慢改變唱腔,將歌唱實力再升級,歌迷不止可以透過CD聽到他的靚聲,今年9月14及15日將舉行《MODERN CLASSIC 2010-2020:「撐」小肥演唱會》,大家可以現場聽到小肥的多首好歌!即睇門票、優先訂票詳情啦!

說到新碟《Siufay Modern Classic 2010 – 2020》中最難忘的作品,小肥與陳輝陽都揀了與Jason合唱的《羅生門》,輝陽說:「歌名其實係日本殿堂級導演黑澤明嘅電影作品名字,所以一早已諗到要搵日本樂手演奏,將編曲變得帶日本色彩,但小肥聽到我嘅提意就拒絕咗。」小肥解釋:「因為輝陽想做男男合唱版,但當時我仍未出櫃,亦唔知我嘅情況,如果唱出嚟就會感覺曖昧,所以拒絕了,之後大家亦冇再提隻歌。直至出櫃後,冇晒包袱,唱《羅生門》亦變得順利成章。」

MODERN CLASSIC 2010-2020:「撐」小肥演唱會》亦是由陳輝陽監製,屆時除了演繹新專輯的歌曲外,當然少不了小肥的經典金曲,而他們冀演唱會的歌單就如同多年來一眾歌迷「撐」起小肥一樣,「撐」起你我,勉勵每一位聽者無懼風雨,繼續前行。

今次演唱會特別推出「勁撐小肥ULTIMATE FANS PACKAGE」,當中包括:2張 《MODERN CLASSIC:「撐」小肥演唱會》VIP門票、2張唱片(可自選:Modern Classic實體唱片或Modern Classic實體黑膠唱片)2 Siufay Modern Classic NFT,值得一提的是,製作團隊特意遠赴美國製作黑膠碟版本並作限量發售。

 

MODERN CLASSIC 2010-2020:「撐」小肥演唱會》門票詳情

日期:202291415 日(星期三及四)

時間:晚上8

地點:旺角麥花臣場館

票價:$1,999(勁撐小肥ULTIMATE FANS PACKAGE)/ $688 / $388

優先購票:202288(星期一)下午1時起於優先發售勁撐小肥ULTIMATE FANS PACKAGE

公開發售:2022815(星期一)上午11時起

購票網址:BOOKYAY https://www.bookyay.com

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓