中秋節2022|元朗大橋街市中秋限定「燈籠街」!逾千個傳統手紥燈籠/色彩繽紛造型/佳節氣氛一流

文: 黃卓瑩
2022.08.29

一年一度中秋節就快到啦,除咗去賞月、花燈會打卡之外,仲可以到元朗大橋街市裏面的「燈籠街」。臨近中秋,街市內便會掛上滿滿的傳統手紥燈籠,場面非常壯觀,一個個色彩繽紛的燈籠形成燈籠海,造型亦非常百變,有兔仔、金魚、楊桃、星星等。不過街市道路比較狹窄,大家打卡時記得注意安全,盡量不要影響檔主做生意啦~

每逢中秋節,元朗大橋街市再度變身「燈籠街」,過千個五顔六色的傳統手紥燈籠掛滿整條通道,形成非常壯觀的燈籠街。街市內每個售賣的燈籠都是手工編織、獨一無二!吸引不少市民前來選購和打卡,非常之人山人海呀!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

傳統手紥燈籠款式非常多,有紙燈籠、兔仔、金魚、楊桃、星星、海豚等,不過現場道路比較狹窄,大家選購燈籠時、或者打卡影相的時候記得要注意安全,避免影響其他客人或檔主做生意啦。

 

元朗大橋街市

地址:新界元朗橋樂坊2號

營業時間:上午6時至晚上8時


活動資訊

  • 地址 新界元朗橋樂坊2號
  • 開放時間上午6時至晚上8時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓