銅鑼灣好去處|中古魔法少女市集週末舉行!發售美少女戰士/百變小櫻/小忌廉/小魔女Doremi絕版玩具

文: 辛曦桐
2023.01.28

回憶翻曬嚟啊!本週末1月28至29日,中古玩具尋寶天堂的「丸丸魔法少女玩具店」將會聯同逾20家攤檔,在銅鑼灣金百利中心舉行「MG魔法萬事屋」市集活動。届時大家不但可以獲得限定進場小禮物,於打卡區拍照,同時更可購買《美少女戰士》、《百變小櫻》、《我係小忌廉》、《小魔女Doremi》等經典動畫的絕版精品,即往下看更多詳情!

是次「MG魔法萬事屋」市集將於銅鑼灣金百利中心二樓舉行,場內將雲集逾20大玩具店、手作店及插畫家進行擺攤,販售多款中古玩具、魔法少女主題飾品手作及同人作品等。當中特別向大家推薦購買《美少女戰士》、《百變小櫻》、《我係小忌廉》、《小魔女Doremi》等經典動畫的絕版精品以及各款變身器,商品在市面上十分罕有收藏價值十足!

►同場加映:【衝出嚟玩】灣仔姻緣石脫單行山路線!新春行大運2小時行勻藍屋/姻緣石/童話木屋打卡位


除各市集攤位,場内更設有閃亮亮的可愛打卡位置,讓大家可以投入享受變身魔法少女的一天盡情拍照。另外,前往市集更可獲得限定進場小禮物,有興趣的朋友一定不可錯過!

「MG魔法萬事屋」市集

日期:2023年01月 28至 29日(初七、八)

時間:下午1時 至 晚上8時

地址:銅鑼灣 金百利中心 二樓

圖片來源:IG@mg_magicalgirls

活動資訊

2023年01月 28至 29日(初七、八)

銅鑼灣 金百利中心 二樓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓