中環好去處| 半山全新歐洲街頭風情Cafe!木系紅磚打卡位/鮮製麵包/主打健康輕食(附餐廳資訊)

文: 辛曦桐
2023.02.18

中環半山地方嫺靜景色優美,是不少人的週末好去處。而近排半山就新開了一家極有歐洲街頭風情全新Cafe「South Lane」,店裏主打健康輕食,更有鮮製麵包,而其店面紅磚配上簡約的門面設計更成為近日打卡熱點,有興趣的朋友即往下看更多餐廳詳情!

「South Lane」cafe在全港有兩家分店,一家位於西環石塘咀,另一家就是這家位於中環半山羅便臣道的全新分店。坐立於斜坡上的「South Lane」cafe設計極具歐洲風情,門面紅磚配上、簡約白牆以及木系門框,驟眼望去猶如歐洲街頭的一家小咖啡廳,成為最近的打卡熱點。

除了店面漂亮Cafe同時亦內有乾坤,店裏櫃檯設有麵包櫃,放著林林總總鮮製麵包外觀味道都極為討好。另外Cafe亦主打健康輕食,食品選用健康天然食材製成,少麵粉多用蔬果作代替健康又好吃,趁著週末大家一定要去試一試!

South Lane

地址:中環半山羅便臣道30-32號地下

營業時間:星期二至日 早上8時 至 下午5時30分

圖片來源:IG@chingyzz21,@winonakong,@by.themood,@_.fatguide._授權轉載

活動資訊

  • 地址 中環半山羅便臣道30-32號地下

中環半山羅便臣道30-32號地下

星期二至日 早上8時 至 下午5時30分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓