李克勤演唱會2023|李克勤相隔6年紅館開騷兼再合作香港管弦樂團 率先預告有猛料嘉賓!(演出詳情/票價/優先訂票/公開發售/座位表)

文: 王庭芝
2023.04.26

【2023年李克勤紅館演唱會】歌手李克勤相隔6年宣布再於紅館開演唱會,《AXA安盛presents 弦續李克勤‧港樂演唱會》將於今年5月舉行合共7場,近日克勤更與近60人大樂隊合作拍海報,認真大陣仗!今次更是克勤相隔廿年再與香港管弦樂團合作紅館演唱會,友情和默契亦隨歲月提升。他更率先透露其中一晚請到一位來頭「好猛」的嘉賓,相信會引起樂迷好奇心!演唱會將於3月22日起優先訂票,3月29日公開發售。

2023/04/26更新:

李克勤聯乘香港管弦樂團紅館演唱會《AXA安盛presents 弦續李克勤‧港樂演唱會》反應熱烈,由原本4場,宣布加開5月18-20日3場,18-19日的門票現已於城市售票網熱賣中,而20日的門票會在5月3日起公開發售。而在演唱會前,克勤今日推出了演唱會同名主題曲《弦續》,圍繞人與人之間的離合散聚,想在現場欣賞到克勤和管弦樂團配合演出的粉絲記得盡早撲飛啦!

李克勤紅館演唱會2023|演出資訊及門票詳情

活動名稱:《AXA安盛 presents 弦續李克勤‧港樂演唱會》

日期:2023年5月13-16日、18-19日(加場)、20日(終極加場)

時間: 8:15PM

地點:紅磡香港體育館

票價:$980 / $580 / $380

恒生Mastercard獨家優先訂票:2023年3月22日起

公開發售:2023年3月29日起

加場購票網址:>>按此<<

--------------------

克勤笑著說:「影海報當然心情係極度興奮,好大陣仗呀今次,人多勢眾,覺得好熱鬧,好開心,回想返對上一次合作,已經係20年前。當年我只係7、8歲啦,哈哈哈......個種感覺係,你識個朋友二十年,再一次合作,大家無論係感情、功力上都有升華。今次張海報主要係想表達呢個騷,主要係要話俾大家知,音樂可以有好嚴肅一面,亦可以好輕鬆快樂, 個騷好認真做亦可以好好玩。」

是次挑選西裝拍照,克勤謂都是由老婆負責揀衫:「我拆開個衫袋,以為自己帶少左襯衫,點知打俾老婆,佢話:你識咩,總之入面真空啦,乜都唔駛著,係咁先靚。老婆話乜就乜啦…...覺得入面涼浸浸咁。影個陣有工作人員竟然提我,李生你走光呀!哈哈......麻甩佬都有人提走光,我覺得好好笑。」

【延伸閱讀】

克勤又謂,疫情之後,相信每一個對音樂有憧憬的歌手,都等到頸長,好恨再一次紅館做騷:「今次個騷,我希望歌迷觀眾可以多些參予,所以其實已經係社交媒體上面,叫歌迷留言俾我,想聽咩歌,大家同我一齊揀,我地會以最勁管弦樂團合音樂,重新編排,最正視覺效果,帶比大家震憾的音樂盛宴,「我發覺我好多經典歌,同管弦樂真係係夢幻聯動,經過管樂演奏,首歌氣質會變得非凡,並且震憾。我地已經開始籌備緊好多新元素係個騷入面,呢輪日日開會,為個騷拍攝影片咁,都好忙下,自己操練就都係咁上下,我不嬲都大量運動,唔係打波就踢波,所以都唔駛點狂操。」

問到演唱會會否有特別嘉賓,克勤就笑道,「有。其中一晚重會有一個來頭好猛嘉賓添,就睇下大家買飛買唔買得中啦。」

李克勤紅館演唱會2023|演出資訊及門票詳情

《AXA安盛 presents 弦續李克勤‧港樂演唱會》

日期:2023年5月13-16日

時間: 8:15PM

地點:紅磡香港體育館

票價:$980 / $580 / $380

恒生Mastercard獨家優先訂票:2023年3月22日起

公開發售:2023年3月29日起

購票網址:www.urbtix.hk

電話購票:3166 1288

 

資料及圖片來源:主辦單位提供

活動資訊

  • 活動日期2023年5月13日 - 2023年5月16日 8:15pm
  • 地址 紅磡香港體育館
  • 人均消費$401 - $800

公開發售日期2023年3月29日起。

今年鄭欣宜、馮允謙、林宥嘉、鄭秀文等先後宣布今年會在紅館開騷,想知道最新演唱會資訊,即睇 >>2023紅館演唱會時間表<<

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓