香港迪士尼樂園|火箭餐廳變身Marvel主題!超級英雄壁畫/Iron Man漢堡/無限寶石梳打

文: 辛曦桐
2023.06.14

香港迪士尼樂園火箭餐廳正式換上Marvel主題!近日迪士尼於官方專頁上宣佈火箭餐廳現已換上Marvel佈置,餐廳內畫上了不少超級英雄的主題壁畫,同時餐廳更推出了全新主題餐點,包括Iron Man漢堡套餐以及無限寶石梳打等,各位Marvel粉絲一定不可錯過!

早前迪士尼舉行期間限定Marvel巡禮「Marvel 超級英雄匯」,一眾復仇者聯盟集結樂園度假區,舉行了一連串活動甚受歡迎。而迪士尼近日就於官方專頁上宣佈,園區內明日世界火箭餐廳亦已換上Marvel主題佈置,點單區上部牆壁位置以畫滿了不少超級英雄的主題壁畫,等待各位Marvel粉絲前去朝聖!

而在食物方面,因應主題樂園亦推出了不少全新主題餐點,包括鐵甲奇俠漢堡套餐以及無限寶石啫喱梳打等,樣樣造型精美相當打卡able,《復仇者聯盟》影迷怎可不去!

香港迪士尼樂園火箭餐廳

地點:香港迪士尼樂園明日世界區

營業時間:上午10時30分 至 晚上7時30分

圖片來源:香港迪士尼樂園

活動資訊

香港迪士尼樂園明日世界區

上午10時30分 至 晚上7時30分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓