太古好去處|人氣貓貓mofusand登陸太古城!可愛鯊魚貓公仔+文具/餐具/周邊

文: 王卓盈
2023.06.28

超人氣日本貓貓mofusand 可愛登場太古城APITA啦!由即日至7月9日,可愛的mofusand都會等大家黎探訪,亦會化身為不同周邊陪伴大家身邊!想入手的貓奴們一定要留意啦!

日本插畫家Juno  以可愛又獨具特色的「mofusand」貓咪插畫吸粉無數,而近日mofusand亦登陸太古城APITA啦!由即日起至7月9日,日本人氣貓咪角色mofusand於APITA地下樓層開設期間限定專區,同大家見面兼預備不同款式的周邊讓大家可以欣賞mofusand可愛的樣貌!

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

專區設有毛公仔、文具及餐具等多款生活雜貨,每一款都印上不同造型的可愛mofusand,治癒度十足!而且每隻mofusand都有不同表情和動作,款式多樣化而且精緻十足!想入手mofusand周邊的粉絲們記得不要錯過這個機會!

Mofusand 期間限定專區

日期:即日起至7月9日

地點:太古城中心二期地下樓層 APITA

圖及資料:APITA Hong Kong

活動資訊

  • 日期2023年6月23日 - 2023年7月9日
  • 地址 太古城APITA地下樓層
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!