麥浚龍演唱會2024|Juno宣布明年首辦紅館個唱!暫定年尾開騷(演出日期/地點/票價/公開發售不斷更新)

文: 王庭芝
2023.07.10

麥浚龍(Juno)與周國賢(Endy)日前順利完成亞博合作演唱會《852FES Awaken Music Endy Chow • Juno Mak》,期間Juno透露將入紙2024年紅館開個唱,粉絲們記得鎖定最新官方消息!

向來老友鬼鬼的Juno和Endy日前首次合作開Show,並以充滿電影感的歌單震撼全場亦同時感動了Endy,唱到眼濕濕;甚少開Show的Juno唱出經典作品時,全場觀眾亦興奮得來個萬人大合唱。

不少Juno的粉絲可能都聽得未夠喉,希望可以見到他更多個人演出,開騷期間,Juno就問粉絲之後在哪裡開騷好?「我哋開紅館好唔好呀?」令粉絲們興奮尖叫,完場前他又拋下一句:「約定你哋紅館見!」騷後Juno就表示暫定紅館個唱2024年尾舉行,因為手頭上尚有電影要拍攝,但Juno歌迷都可以儲定錢等開騷!

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

麥浚龍紅館個唱2024|演出詳情、門票資訊

日期:2024下半年

地點:香港體育館

票價:待定

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓