兩餸飯「權發小廚」再開分店 $40就有堂食!每日20款家常小菜 海鮮都有!

文: 黃樂恩
2023.07.27

主打兩餸飯的「權發小廚」最近進軍佐敦開設第3間分店,新店裝潢簡約舒適,而且更設有座位、冷熱水機,無論是堂食外賣都非常方便,而且兩餸飯價錢將維持不變,最平$40就食到,即入內文睇睇佐敦店開幕詳情喇!

自疫情開始,「權發小廚」便由酒樓轉型為兩餸飯專門店,主打親民抵食的兩餸飯,每天供應約20款餸菜,菜式豐富,而且款式天天不同,還會定期推出新菜式。招牌菜式包括黑醋骨、炒鵝腸、生炒骨、梅菜扣肉等家常小菜,而且就連海鮮種類都非常豐富,有金銀蒜蒸游水鮑魚仔、蒜茸開邊蒸蝦、炒龍躉球等,更標榜所售賣的龍𧄌每日新鮮生劏,不賣隔夜貨,深得不少食客支持。

權發小廚日前(25日)再有新分店開幕,今次選址在佐敦彌敦道金漢大廈地下,提供兩餸飯外賣、堂食內用。從相片可見,新店面積寬敞,裝潢以木系設計為主,搭配原木色枱櫈,看起來舒適簡約,而食客也可從店外玻璃可以看到廚房運作。價錢方面,現時新店將維持原來價格,兩餸飯$40、三餸$50,店內更設有冷熱水機,方便客人使用,客人亦可在店內加購汽水飲品。

新店開幕後,已吸引大批市民到場支持,不少人大讚佐敦堂食店保持以往的水準,平價又抵食,紛紛留言表示「食後感覺和油麻地店冇分別」、「比酒樓還要好,味道真係唔錯」、「我琴晚食咗,同油麻地味度一樣,坐得舒服。」、「冷氣未得,餸得」。

權發小廚 佐敦店

地址:佐敦彌敦道317-321號地下金漢大廈C、D、G 、F號鋪

營業時間:10:30 - 22:30

來源:FB@權發小廚FB@香港兩餸飯關注組

【香港周圍遊】最新影片

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓