踩單車好去處|大埔三門仔海濱單車徑正式開通!一眼飽覽八仙嶺/船灣海/吐露港圍

文: 王卓盈
2023.11.07

土木工程拓展署七月三十一日公布,大埔三門仔海濱單車徑已經開通。單車徑是上水至大學站段的分支路段,長約900米,沿三門仔路由汀角路交界處延伸。大家可以欣賞八仙嶺、船灣海和吐露港,自然風景優美,遊人沿途可飽覽船灣避風塘景色。單車友又多一個地方啦!

大埔三門仔海濱單車徑七月三十一日正式開通!該段單車徑是新界單車徑網絡上水至大學站段的分支路段,長約900米,沿三門仔路由汀角路交界處延伸。順着蜿蜒的三門仔段單車徑,大家除了可以飽覽船灣避風塘景色,還可以看見八仙嶺、船灣海和吐露港!記者覺得單車徑都頗容易,沒有太多上下斜坡,一條直路就可以到達到終點,如果一家大細來是一個不錯的選擇!

即刻去片睇記者直擊:

單車徑盡頭的休息處有洗手間、飲水機、有蓋座椅和單車泊位等設施。大家不妨都可以休息一回,打下卡和欣賞附近景色!如果大家踩到累,行入少少就會看見有士多,可以買食物和飲品補充體力!區內亦有三門仔漁村,可以體驗老漁村風情,村內隱藏了一面特色牆壁,牆壁畫滿七彩顏色的圖畫和三門仔漁村歷史圖,十分特別!大家亦不要錯過馬屎洲的岩石奇景和共有近180個蝴蝶品種的大埔鳳園蝴蝶保育區,可以看到令人讚嘆的大自然奇跡,讓人留連忘返。大家有興趣就千萬不要錯過了!

圖片及資料:土木工程拓展署網站

 

 

活動資訊

  • 地點
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓