沙田好去處|新城市廣場BANDAI限定模型展!2米高風靈高達+1米高自由高達/寵物小精靈

文: 王卓盈
2023.08.22

BANDAI 限定模型展登陸沙田新城市廣場啦!當中除了可以看到2米高風靈高達和1米高自由高達,展覽還展岀BANDAI歷年高達、超人、幪面超人和寵物小精靈等一系列人氣模型。當然不少得高達話題作《水星的魔女》的期間限定店,大家可以打卡之外,還可以購買心頭好。BANDAI迷絕對不能錯過啊!

BANDAI 限定模型展即日起登陸沙田新城市廣場啦!展覽展出了兩隻巨型模型,包括1米高自由高達和2米高風靈高達,讓各位高達迷盡情打卡!另外,即日起BANDAI HOBBY 模型展會亦會展出BANDAI歷年高達、超人、幪面超人和大人小朋友都喜愛的寵物小精靈等一系列人氣模型 。不但可以欣賞巨型高達模型,還可以選購心頭好帶回家中!所有高達迷和模型迷要注意啦!

除了欣賞模型,展覽還設了高達話題作《水星的魔女》期間限定店,一系列熱門figure包括兩款規格的新世系MS風靈高達、傑特克系MS迪蘭札和主角小狸蘇萊塔等你帶回家中,當然不少得本作模型展示櫃、人物紙牌,全方位重拾機甲浪漫的熱血和感動!

【 BANDAI 限定模型展】​

日期:即日至9月3日

​地點:一期1樓東翼(近A-1 Bakery)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓