九龍塘好去處|日本人氣貓貓Mofusand登陸又一城!貓掌造型月餅/多款造型公仔(附營業時間/地址)

文: 王卓盈
2023.09.05

日本人氣貓貓Mofusand早前於朗豪坊開設專門店,設大量日本直送毛公仔和可愛周邊,讓一眾粉絲們都陷入Mofusand風!最近更進駐又一城開設新分店,更推出月餅禮盒套裝,無論送禮還是自己收藏都十分滿足!即往下了解更多!

早前Niko-Niko於朗豪坊新開mofusand官方實體店,最近再度進駐九龍塘又一城開設新分店,一進店舖就會見到滿滿的Mofusand毛公仔,例如炸蝦、鯨魚、青蘋果造型的Mofusand,款款都超級可愛啊~如果你是Mofusand粉絲就必到又一城探望Mofusand啦!

另外,適逢中秋節還推出了Mofusand造型的月餅禮盒套裝,月餅都是貓掌圖案,十分好可愛啊!除了月餅,更為Mofusand迷設計了印有圖案的餐具和碟, 大家可以一邊品嚐着月餅,一邊欣賞Mofusand可愛樣子! 另外門店亦設有多款毛公仔讓大家選購, 一起帶mofusand回家啦!

Niko-Niko

地址:九龍塘又一城UG層M2號舖

營業時間:星期一至日 12:00 - 21:00

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓