中秋節2023|元朗大橋街市變身「燈籠街」!過千款傳統手紮/玻璃紙/動物造型燈籠

文: 王卓盈
2023.09.07

一年一度中秋節又到了~元朗大橋街市變身為「燈籠街」佈滿千個七彩繽紛的燈籠,場面非常壯觀,一個個色彩繽紛的燈籠形成一條燈籠海,造型由傳統手紮到趣怪得意的大眼金魚都有!每款都別具特色,大家必定要買一個過中秋啊!

每逢中秋節,元朗大橋街市都會變身為「燈籠街」,佈滿千個七彩繽紛的傳統手紥燈籠,場面非常壯觀!站在燈籠街已經感受到節日氣氛,吸引不少市民前來選購和打卡!而且每一款燈籠都別具特色,獨一無二,大家可以在這條街選擇自己心意的燈籠,無論大人還是小朋友都可以滿載而歸,大家必定要買一個過中秋啊!

燈籠款式非常多,造型由傳統手紮到趣怪得意的動物造型都有,例如有紙燈籠、熊貓、大眼金魚、楊桃、鯨魚、兔子等,不過現場道路比較狹窄,大家選購燈籠時、或者打卡影相的時候記得要注意安全。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓