林家謙澳門演唱會2023|尾場受颱風影響延期舉辦 林家謙補償粉絲補送Dem Beat惹笑全場!

文: 李國樑
2023.10.18

《L*underground SNEAK PEEK🫣》林家謙澳門演唱會原定於10月6-8日一連三場於澳門倫敦人綜藝館舉行,受颱風小犬影響,10月8日尾場無奈要取消。林家謙迅速於10月15日舉行補場,除了原定的歌單,林家謙更額外補送多一個時下年青人流行勁玩的復刻玩意DEM BEAT,惹笑全場!而身為陳奕迅 最新專輯 CHIN UP 全碟作曲人的他,亦到了陳奕迅的塵大師澳門分館參觀!

《L*underground SNEAK PEEK🫣》林家謙澳門演唱會原定於10月6-8日一連三場在澳門倫敦人綜藝館舉行,其中首兩場都順利完成。

林家謙大唱《一人之境》丶《某種老朋友》以及《特倫斯夢遊仙境》等人氣歌曲,更帶來一系列新歌如《萬一你是個好人》丶《怪我只敢做好人》等等。其中《特倫斯夢遊仙境》與《難道喜歡處女座》林家謙更邊唱邊跳舞!

而原定10月8日舉行的尾場則受颱風小犬影響而取消,直至10月15日才舉行補場,林家謙更額外補送多一個時下年青人流行勁玩的復刻玩意DEM BEAT,惹笑全場!惟場內不準觀眾站立一齊跳,未能成就萬人DEM BEAT。澳門演唱會終於落幕,林家謙作為陳奕迅 最新專輯 CHIN UP 全碟作曲人,更抽空到塵大師澳門分館參觀!更於場內抽到幸運大吉簽一張,令林家謙相當開心。

來源︰Youtube@viu1

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓