全新Apple Pencil(USB-C)登場!售價創新低!3代Apple Pencil功能大比拼

文: 梁穎心
2023.10.18

早前坊間盛傳Apple將於10月推出全新iPad,不過最終卻是無預警推出全新Apple Pencil(USB-C),售價較前2代Apple Pencil低,只要$619。平貨冇好嘢?即刻睇睇其他系列比較,功能上有甚麼差異喇!

型號/功能Apple Pencil (USB-C)Apple Pencil (第2代)Apple Pencil (第1代)
推出年份2023年2018年2015年
售價$619$999$779
質感啞面磨砂啞面磨砂金屬順滑
配對及充電USB-C無線Lightning
磁力貼合
像素級精準度
延滯感輕微
斜度感應
力度感應
點兩下切換工具
免費鐫刻服務
懸浮感應功能

 

各款Apple Pencil支援型號

全新Apple Pencil(USB-C)在定價上有優勢,較第2代便宜了$380、較第1代低了$160,不過刪走了「力度感應功能」。若用家繪圖或設計需要呈現出輕重線條或筆觸,可能要考慮其他版本Apple Pencil。另行,這款Apple Pencil未有承襲「點兩下切換工具」功能,或許繪圖和抄筆記上會沒使用第2代那麼方便。

還有一點需注意,雖然這款Apple Pencil有磁吸功能,但充電只能打開筆蓋用USB-C插頭。

來源:Apple

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓