銅鑼灣好去處|銅鑼灣最新兒童波波池電影院開幕!任玩充氣彈床城堡/煮飯仔/睇戲

文: 李沛堯
2023.11.11

銅鑼灣最近有兒童派對場所新開幕,以一條龍生日服務為主,推出的生日套餐可容納多名大人及小朋友並享用整個場地,更設精美生日佈置。小朋友可以仼玩場內玩樂設施之餘,還有多個特色工作坊可參加,當中最特別的更設波波池電影院,絕對是小朋友慶生好去處!

位於銅鑼灣時代廣場後面禮頓道的兒童派對空間The Yard,佔地約2000呎並設有5個專題房間。The Yard是一個專為小朋友包場一條龍慶祝的場所,包場套餐已包含享用場地、生日服務及親子工作坊等項目,適合邀請一大班朋友共聚玩樂。

即刻去片

場內最特別的就是波波池電影院,有不同類型卡通電影放映,片類豐富迎合到不同年齡層,小朋友們可以一邊玩一邊睇戲,體驗超特別!另外當然不少得小朋友最愛的充氣彈床區,能夠盡情跳上跳落放電。同時亦有遊戲室,小朋友可以扮演廚師煮飯仔,又或者當個小醫生診症,還有彈彈馬讓小朋友仼玩,同場亦配備多款玩具及遊樂設施,例如搖搖板及籃球架等,在這裏小朋友一定玩得開心大滿足!

【波波池電影院區】

【充氣彈床區】

【兒童遊戲室】

小朋友放完電就可以參加由專人指導的親子特色工作坊,包括製作乾花生日卡、化石鎖匙扣及LED幻彩名牌、幻彩彈珠動物瓶等等。包場價錢亦已包含精美生日佈置、簽名卡及特別禮物等一條龍生日服務,場內中間區域開大食會就很合適,相信是各位小朋友生日慶生或舉行派對的好去處!

The Yard暫時只設包場服務,提供多個生日套餐供選擇,均可享用整個場地及以上遊樂設施,最平租用場地套餐$1500/小時。若想包含親子生日工作坊,就要選擇尊貴套餐,費用已包含6位小朋友及其2位家人,並有專業生日MC帶領活動。更可加購不同服務如專業攝影、面部彩繪及魔術表演等,令小朋友的生日體驗更豐富特別。

【The Yard兒童派對空間】

地址:銅鑼灣禮頓道9-11號地舖合誠大廈

價錢:3個套餐$1500-$5900不等

預約電話:92823060

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣禮頓道9-11號地舖合誠大廈
  • 人均消費$1500-$5900

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓