印尼搞笑肥仔打蛋Tatan出盲盒!香港開賣!12款得意造型!

文: 鄺梓晴
2023.11.08

WhatsApp是香港人最常用的通訊工具,而有一位搞笑的肥仔貼圖大家一定不陌生。今次香港潮玩品牌 TOYZEROPLUS將聯乘Tatan打蛋出不倒翁盲袋,即睇以下詳情啦!

Tantan打蛋是一位印尼的人氣KOL,在Instagtam上坐擁260多萬粉絲,人氣直逼明星!而香港潮玩品牌 TOYZEROPLUS這次聯乘打蛋 TATAN推出不倒翁盲袋 -「打蛋 TATAN打不倒 – 第一蛋」,希望大家面對人生的困難時,也像打蛋一樣,即使有不同情緒,或是會搖擺不定,也會帶著熱誠面對,永遠打不倒!

「打蛋 TATAN打不倒 – 第一蛋」盲袋即將於 11月下旬正式發售;共有 12款常規款式,不設隱藏款。單個定價 HKD23元,中盒定價 HKD276元。更多產品販售資訊,可參閱 TOYZEROPLUS Instagram,大家記住留意一下喇!

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓