旺角小店$38小菜午市放題!記者實測任食任添20款菜式 紅燒肉/魚香茄子/鹽焗雞

文: 李沛堯
2024.01.04

位於旺角的「農家樂湛江私房菜」推出超抵價$38仼食小菜午市放題,於上午11時半至下午3時期間供應菜式達20款,1小時任添任食。人氣菜式包括紅燒肉、魚香茄子、鹽焗雞等,而且味道不錯兼份量多。在這個物價高漲的年代,想食到抵食夾大份的一餐,相信這裏會是平價之選!

「農家樂湛江私房菜」位於旺角廣東道,餐廳最近於午市時段推出1小時$38小菜任食任添放題。記者當日到場有11款小菜供應,員工英姐表示下月開始加派人手後就會供應20款。是日菜式都會擺放在門口位置長枱上,其中紅燒肉、鹽焗雞及魚香茄子都是人氣菜式,賣相不失坊間兩餸飯店,配上英姐毫不吝嗇的一大舀米飯,份量超多,若然還未夠喉,食完碟中餸飯後就可以再添。

即刻去片睇記者直擊

最令人驚喜的是除了價錢便宜,食物質素亦相當不錯,當日有蒸水蛋、紅燒肉、鹽焗雞、魚香茄子、麻婆豆腐、滷水雞翼、炸魚、炆蘿蔔魚蛋、炒白菜、蒸南瓜及芋頭,共11款小菜可選擇,有肉有菜有魚,絕對滿足到大部份人口味,款款賣相吸引。實試紅燒豬肉肥瘦相間,炆得相當入味,私心推薦!而魚香茄子絕對是送飯必選,軟腍掛汁,亦是英姐推介必食之一。

餐廳主要由大廚謝師傅和英姐二人打理,英姐負責樓面和買餸等工作;而謝師傅更是早上一人在2小時內炒出新鮮餸菜,每日如是。當日門外不停地播放着「$38午市放題,20款餸」的叫賣聲,$38的價錢能在鬧市中食到一餐飽肚飯實屬難得,英姐表示餐廳附近是街市、舊式民居等地,居民消費價格不高,所以以實惠街坊價希望令他們食得開心滿足。記者當日在場眼見11點已有街坊等侯出爐,其後時間亦不斷有顧客光顧,坐無虛席。

英姐表示除了附近街坊及學生會恆常光顧外,不少人亦會專乘到訪一試。各位若然都想試試平靚正的小菜放題,這裏絕對是個不錯的選擇呀!

【農家樂湛江私房菜】

地址:旺角廣東道1100-1102號地舖

電話:2603 7883/5265 4938

$38午市放題時段:11:30am-3pm

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓