紅葉巴士首度聯乘Hello Kitty 期間限定直達大棠睇紅葉(附首航詳情)

文: 李沛堯
2023.11.29

秋風一起,又是最適合欣賞紅葉的最佳季節。大棠郊野公園就是其中一個欣賞紅葉的熱門地點。今年港鐵巴士亦提供一年一度的紅葉巴士由朗屏站直達大棠山道,更會聯乘Hello Kitty換上期間限定主題,陪着大家欣賞美景。有關巴士交通詳情,記得睇內文mark定日子~

港鐵巴士每年都會提供紅葉巴士專線,今年巴士首度聯乘Hello Kitty換上新主題,專線K66A將於12月2日首航,由朗屏站直達大棠山道。大家就可以在Hello Kitty陪伴下輕鬆到達元朗大棠楓香林欣賞紅業美景!

除了紅葉巴士首航外,同日港鐵更會推出1:120 Hello Kitty特別版紅葉巴士模型,就可以把限量主題帶回家,收藏價值滿滿。有興趣的可以到朗屏站客務中心輕鐵客務中心及MTR s-Store購買,售完即止。

【K66A紅葉巴士首航禮詳情】
日期:2023年12月2日 (星期六)
時間:早上10:30
地點:朗屏邨悅屏樓巴士站 (港鐵/輕鐵乘客可以免費轉乘港鐵巴士)
前往方法:港鐵朗屏站B2出入口,沿行人天橋步行2分鐘


圖片及資料來源:MTR、HKET圖片庫

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓