尖沙咀勞蘇三眼仔聖誕期間限定店 招財貓造型優先發售!記者精選16大交換禮物$30起

文: 李國樑
2023.12.15

本地潮玩品牌URDU於12月將首辦聖誕期間限定店,今次聖誕期間限定店將以彼思(Pixar)人氣角色勞蘇(Lotso)與三眼仔(Alien)作為主題,與大家共渡佳節!預計聖誕期間限定店將推出一系列香港限定以及全球首發等商品,早前URDU就率先宣佈會場將優先發售「勞蘇招財貓」及限量發售「三眼仔招財貓」,即看內文睇清設計!

本地潮玩品牌URDU早前宣佈今年12月16日至明年1月8日將在尖沙咀海港城首辦聖誕期間限定店,以人氣角色勞蘇與三眼仔跟大家共渡聖誕。一同直擊期間限定店裡的打卡位與會場商品啦!

即刻去片

走入店舖,映入眼簾的正是今次期間限定店的重點人氣角色,勞蘇與三眼仔!聖誕期間限定店將推出一系列香港限定以及全球首發等商品,早前URDU就率先宣佈會場將優先發售「勞蘇招財貓」,以及會場限定200隻淡色塗裝的「三眼仔招財貓」!

「勞蘇招財貓」將分成3'與18CM兩個尺寸,18cm版本將採用仿木雕工藝飾面,將人氣角色勞蘇化身成招財貓,售價分別為港幣99元和880元。數量有限,每人每款限購一隻。

「三眼仔招財貓」則以淡色塗裝回歸,並配合節日氣氛以雪白配色登場,會場限定200隻,每人每款限購一隻。

此外,招財貓三眼仔更首度將福氣加倍變大,化身45CM大型圓滾滾的招財貓三眼仔,將於會場優先發售,價錢為$3280,數量有限,每人每款限購一隻。

記者現場精選聖誕交換禮物週邊

聖誕party在即,未想好買甚麼?記者精選場內週邊,首先$100預算的禮物,有店內10款$99不同角色的盲盒仼揀。必選4款招財貓盲盒,其中勞蘇款更是首次推出。夠好運的話,有可能會抽到三眼仔夜光隱藏款!$200樓下的選擇有$168一對的鑰匙扣。至於預算$400的就可以送給不喜歡抽盲盒或者臭手的朋友,一整盒拎走盛惠$396就可以擁有全部款式!而其他日常小物如一系列的旅行用品以及貼紙最平$30就有交易。趁著聖誕,馬上就將心儀角色入手或者準備聖誕交換禮物啦!

各款迪士尼角色盲盒 ($99)

鑰匙扣 ($168)

貼紙 ($30)

URDU XMAS PARTY期間限定店

日期︰ 2023年12月16日至 2024年1月8日

營業時間︰ 11:00 – 22:00

地點︰海港城港威商場2樓 2128號舖

URDU XMAS PARTY期間限定店將於 2023年12月16日至 2024年1月8日舉辦。

URDU XMAS PARTY期間限定店將於海港城港威商場2樓 2128號舖舉辦。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓