Sanrio3大新春專區!辦年貨必去 多款賀年用品+裝飾品

文: 王卓盈
2024.01.12

新年即將來臨,當然要準備辦年貨,各個地區都放置琳瑯滿目的年貨,Sanrio gift gate當然都不會錯過啦!即日起3大地方舉辦「Sanrio Characters新春專區」,場內有各式各樣的賀年用品,無論揮春還是裝飾用品都有,大家快點帶自己喜愛的Sanrio角色回家,一起迎接新年啦!

踏一新年當然準備辦年貨啦!即日起「Sanrio Characters新春專區」登陸3大地方包括鰂魚涌Aeon Style、屯門市廣場1期AEON及大埔超級城B區一田,內有各式賀年用品,包括揮春、利是封及多款裝飾用品等,每個都超級可愛,有大家喜愛的Kuromi、Hello Kitty、Melody和一眾Sanrio朋友!大家還不快點帶自己喜愛的Sanrio角色回家,一起迎接新年!

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

場內有各式賀年用品,包括揮春、利是封及多款裝飾用品等,如果簡單為主可以選擇,有Sanrio角色作封面的紅噹噹利是,有長短款選擇;如果喜歡誇張一點,可以選擇豹紋利是封,超級特別!場內也有特別版動感利是封,可以轉動利是封表面,內裏隱藏不同祝賀句子!大家可以選擇適合自己的利是封,無論自己收藏或者送禮到超級適合!

【Sanrio Characters新春專區 】

1.地點: 香港鰂魚涌Aeon Style康怡三樓

日期:即日起至2024年2月1日

2.地點:屯門市廣場1期AEON

日期:即日起至2024年2月20日

3.地點:大埔超級城B區一田

日期: 即日起至2024年2月中旬

來源:FB@Sanrio Gift Gate Hong Kong

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓