【新年裝飾2024】記者直擊深水埗福榮街新年10大平價裝飾!利是封/揮春/串飾$2起

文: 王卓盈
2024.02.02

就快到新年,當然要佈置屋企增添節日氣氛或者招財啦,記者今次到深水埗福榮街為大家蒐集各款新年裝飾品,包括利是封、揮春、佈置裝飾等等,最平$2就可以買到!推介10大必買新年裝飾,想搵到抵買新年裝飾即往下睇更多啦!

 

 

記者直擊深水埗福榮街平掃年貨!

說到新年,大家一定想到要去深水埗的「玩具街」辦年貨,必買一定是大家會收到的利是封,記者發現最平$10就有22個傳統短型利是封,不但價錢親民,物料和造型都超級搶眼!長利是封都只是貴$5,真是超級便宜,送給親戚和小朋友一流啊!記者還找到低至$2的傳統新年揮春,包含各種祝福語句,大家想購買就一定要來深水埗啦!

即刻去片

佈置屋企或者辦公室年貨

如果想佈置屋企或者辦公室,這裏亦有彩帶、串飾、乾花等,$10就有交易,顏色和種類都有十分多選擇!想新年熱鬧一些,就必定要買!

必買卡通主題年貨

不少店舖亦有出售一系列的卡通主題年貨,包括有Q版揮春、迷你掛飾、利是封等,有齊Sanrio、寵物小精靈、麵包超人等經典卡通,小朋友看見一定愛不釋手!價錢同樣相當親民,最平$5就有,大家可以選購自己心愛的卡通人物,每款造型都超級可愛!大家快點來尋寶啦!

 

INFO

地址:深水埗福榮街

活動資訊

福榮街有揮春、傳統利是封、掛飾、彷真花、Q版揮春、迷你掛飾等

大部份店舖的營業時間是10:30am至8pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓