SUKIYA即將登陸馬鞍山!頂替beans舊舖位成區內首分店

文: 李沛堯
2024.02.02

提到馬鞍山區,不少人都會聯想起區內為美食沙漠,而最近迎來好消息,有街坊發現馬鞍山廣場出現SUKIYA店舖圍板,為區內首間分店。主打平價日式牛丼的SUKIYA開業已來吸改大批市民排長龍進食,相信今次進駐馬鞍山區附近街坊又有多一選擇啦!

日本牛丼連鎖店No.1的Sukiyaすき家以價錢親民的牛肉飯深受香港市民歡迎,而最近有網民發現馬鞍山廣場內已有圍板開新分店,並於Facebook群組分享位於豐澤隔離的beans舊鋪位結業後,近日出現すき家的圍板,大批網民表示:「快點完工!」、「正wor」、「終於有好嘢食」等,馬鞍山居民又有一個吃飯好去處!

Sukiyaすき家在香港設有10間分店,主打平價丼飯。有招牌牛丼、牛燒肉丼和日式咖喱等,牛肉丼最平$29有交易,亦有早餐menu,最平$22就能食到拌飯早餐。早餐更可追加配搭牛肉、鯖魚等配菜,令大家有一個飽肚的早餐,迎接充滿精神的一天。

即睇menu:

 

來源:Facebook群組@馬鞍山之友 2.0 - 烏克蘭必勝 !!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓