兩餸飯「權發小廚」觀塘工業區插旗!$40起食高質兩餸飯

文: 鄺梓晴
2024.02.07

「權發小廚」因疫情原因由酒樓轉型為主打兩餸飯,在佐敦以及油麻地均設有分店,以親民抵食兩餸飯見聞。而近日他們就宣布將會在多打工仔的地方,觀塘開設第三間分店,並預告將會重返港島區,即睇以下詳情啦!

自疫情開始,「權發小廚」便由酒樓轉型為兩餸飯專門店,主打的性價比高的兩餸飯,每天供應多款餸菜,而且款式天天不同式。除了招牌菜式炒鵝腸、生炒骨、梅菜扣肉等家常小菜外,更有多款海鮮種類,包括有清蒸芝麻斑、蒜蓉粉絲蒸蝦、蟹鉗等。1月1日新年更提新鮮龍蝦供食客過節。

而觀塘打工仔有福喇!權發小廚曾在西灣河,佐敦以及油麻地均設有分店,可惜西灣河店在上年8月退租,正式撤離港島區。而近日權發就宣布將會開設第三區分店,選址觀塘成業街。

觀塘聚集工業區,商業區以及住宅區於一身,所以午餐時間到處都人生人海,不少打工仔聽聞此消息均均感到期待及支持。亦有網民在帖下留言指期待小店重返港島,權發亦不負所望回應下一分店將會選址港島,港島區的朋友可以好好期待一下喇!即睇以下留言啦▼

 

資料及圖片來源︰FB@權發小廚 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓