LV手袋2024|LV經典手袋全球價錢比拼!呢個國家買價差最多可以平$8千?

文: 黃樂恩
2024.03.20

Louis Vuitton經典袋全球價差比較!早前香港LV官網低調加價,不少經典熱賣袋款都有調整價格,加價加幅達5%。雖然香港LV手袋價格上升,但大家也可以嘗試從其他國家 / 地區入手,透過當地退稅、匯率省一筆,價錢分分鐘可以慳成$8千?下文為大家整理8款經典LV袋在不同國家的購買價錢,其中Petite Malle價差最大,售價較香港平近$8,300,到底是哪個國家入手最划算?即入內文睇睇啦!

LV 2024加價|LV新一年加價加幅達5%!呢款熱賣袋加價1千?即睇最新手袋價錢!

LV保值手袋1/ Petite Malle 手袋價錢

相信大家對於「Petite Malle」不會陌生,方方正正的箱型設計,搭配金色鎖扣、金屬飾件,看起來就像一個迷你行李箱,加上其保值力高,在二手市場上有一定的地位,成為不少女生必備入門LV袋款。現時香港LV官網售價為52,500 ,而意大利官網只需€5,200(港幣約$44,211)就買到,較香港足足平近$8,300!

LV保值手袋2/ Nano Speedy 手袋價錢

提起Louis Vuitton經典手袋,當然不得不提1930年代推出的Speedy(波士頓包),特別是「Nano Speedy」,手袋設計小巧俐落,搭配自然牛皮、金屬飾件,看起來時尚又可愛,成功以迷你尺寸演繹經典的Speedy手袋。

LV保值手袋3/ Carryall PM 手袋價錢

「Carryall PM」在二手精品市場上一向極為搶手,大容量設計,保值又實用,而且在二手精品市場的漲幅非常驚人,難怪被評為「2023年LV斷貨王」。與香港官網價格相比,於意大利入手「Carryall PM」更加划算,價格比香港平了近$3500。

LV保值手袋4/ Pochette Métis East West 手袋價錢

過去Louis Vuitton曾推出過不少郵差包,近年新推出的「Pochette Métis East West」更是深受不少LV迷喜愛!新款郵差包採用更長更寬的長方形造型,不但手袋容量有所提升,而且提供可調節長度的肩帶,實用之餘又能完美延續經典郵差包的設計元素,於意大利LV入手更可以平近$3800,非常值得入手!

▼其他經典LV袋價錢▼

來源:Louis Vuitton

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓