CASETiFY最新聯乘《多啦A夢》!隨意門手機殼/豆沙包耳機殼/法寶主題配件

文: 梁穎心
2024.03.25

CASETiFY又推出經典動畫系列手機殼及其他手機配件喇!今次合作的是人氣動畫《多啦A夢》,當中包括2款超可愛的法寶主題手機殼、AirPods保護殼、iPad保護殼、豆沙包耳機保護殼、MagSafe充電器等。即入內文搶先睇全新CASETiFY精品!

全新多啦A夢系列手機配件登陸CASETiFY喇!每個人都有個神奇法寶夢,今次CASETiFY就以多啦A夢與他的法寶為主題,推出多款特色配件單品及珍藏品。其中包括「隨意門」3D矽膠手機殼,採用多啦A夢的神奇法寶「隨意門」來設計,售價為HKD 549;而多啦A夢珍藏版AirPods耳機保護殼則配備可拆卸的法寶「竹蜻蜓」和多啦A夢的眼睛配件,以配合多啦A夢的多變表情,售價為HKD 749。

全新多啦A夢x CASETiFY系列將於3月27日透過casetify.com/co-lab、CASETiFYCo-Lab app及所有CASETiFY STUDiO門市發售。有興趣的朋友即日起可到casetify.com登記優先選購名單,確保在正式發售當天優先選購心儀精品。

來源:CASETiFY

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓