來記車仔麵

2010.06.11

來記車仔麵在迄立鰂魚涌多年。位於鰂魚涌佑民街的來記車仔麵,是老街坊的至愛,更獲食家蔡瀾先生的推薦。 不要小看車仔麵,湯底是麵食的主菜,而來記採用了豬骨湯底,精心炮製,香濃味鮮。至於配料方面,濃味魚蛋及翼尖、清甜鮮嫩的蘿蔔,以及香滑豬紅,都是與別不同,其中香脆豬扒更是客人至愛。除了麵食外,來記的豬扒煎蛋飯,更不能錯過。一個套餐連餐飲,只需 20 多元,難怪來記深受食家歡迎。

一碗滿滿車仔麵配料選擇不少。來店有不少雜誌推薦。客人更可在簷篷下吃車仔麵,風味十足。

活動資訊

  • 地址 鰂魚涌佑民街 30 號地下 
  • 前往方法路線 - 地鐵 起點: 港鐵鰂魚涌站 A 出口 往太古方向走約三個街口至祐民街。 需時:約 5 分鐘
  • 查詢電話2569 0647
  • 消費20 至 40
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 06時00分 - 20時00分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓