歡樂海鮮酒家

2010.06.22

有名的蟹籽食神炒飯,用料豐富,材料用上了有蟹籽、鴕鳥肉、帶子粒、鮮魷和鹹魚蓉等,味道鮮甜。以海鮮聞名的流浮山,有一間叫歡樂海鮮酒家的酒樓,現由「少年廚神」劉嘉麟 (阿B )打理。 阿 B 曾獲「法國國際廚皇美食會」及「法國藍帶烹飪藝術學院」頒發「國際藝術烹飪大師」等獎項,因此帶領歡樂海鮮酒家製作出令人回味無窮的美食,就連名人鄧達智都是其座上客。 酒家出名的菜式有食神炒飯、薑蔥爆蠔、蜜汁串燒蠔、酥炸生蠔及九節蝦,其中酥炸生蠔用上用料新鮮的生蠔,再加上出色的烹調手法,令到生蠔炸得十分鬆化。

歡樂海鮮酒家有少年廚神座陣,晚晚坐滿了顧客。麻香燒汁瀨尿蝦,香口帶甜。酥炸肥美生蠔,皮脆少油。酒家菜式用上自製蠔油。

活動資訊

  • 地址 流浮山迴旋處山東街 12 號
  • 前往方法路線 - 地鐵 起點: 輕鐵頌富站 需時:約 6 分鐘
  • 查詢電話2472 3450
  • 消費150 至 200
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 10時30分 - 22時30分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓