沙查亨餐廳

2010.07.06

正宗印度烤餅最啱撈咖喱汁吃。位於元朗錦田大馬路城門新村的沙查亨餐廳,是一間巴基斯坦及印度風味的餐廳。 這店有名的菜式有很多,老闆推介特別推介原條鐵板上枱的巴式咖喱香燒魚,將鱸魚灑上香草,令到魚皮香脆且有咖喱香,非常惹味。另外,燒羊脾、馬沙拉雞、咖喱魚、洋蔥圈和咖喱角都是客人至愛。不想浪費秘製咖喱汁,更可叫一客印度原味烤餅,烤餅表層鬆化入口煙韌,最適合配上咖喱汁。

沙查亨餐廳招牌菜香燒魚脆肉鬆化。香汁羊肉雞塊以正宗印巴香料炮製。 餐廳內裝潢帶南亞風情。沙查亨餐廳已有 10 多年歷史。

活動資訊

  • 地址 元朗錦田大馬路城門新村 90 號地下  
  • 前往方法路線 - 的士 起點: 錦上路站 B 出口 需時:約 3 分鐘
  • 查詢電話2475 7422
  • 消費80 至 120
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 11時00分 - 22時30分 開放提示: 星期日 11 am - 4 pm,5 pm - 10 pm 暫停時間: ,15時30分 - 18時00分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓