2010.07.08

合時小廚有很多巨星幫襯。合時小廚位於將軍澳電視城旁的坑口村,主打中菜,是一家明星飯堂,譚詠麟、阿叻和錢嘉樂等都曾經光顧。 不要以為名人餐廳就一定價格不菲,午餐平均只需 40 元左右。因此,合時小廚亦都是街坊至愛。在冬天,來合時小廚品嚐四寶豬骨煲、羊腩煲和煲仔菜,就最具風味,而即叫即炒的生炒糯米飯更是蓋鳴暉的至愛。到了夏天,叫一客豉椒炒蜆、椒鹽鴨舌和椒鹽白飯魚都是不錯的選擇。

冬日熱門菜是四寶豬骨煲。 炒糯米飯是蓋鳴暉的至愛。糯米雞分量充足,一客已能滿足一位男士的胃口。

活動資訊

  • 地址 將軍澳坑口村 5 座地下 
  • 前往方法路線 - 地鐵 起點: 港鐵坑口站 A 出口 出站後沿常寧路走至集福路。 需時:約 10 分鐘
  • 消費40 至 80
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 06時30分 - 02時00分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓