2010.07.29

乳酪的 topping 可自由配搭。位於屯門市廣場二期內的 Yogurt Town,由於意念創新,吸引到不少食客前來光顧。 Yogurt Town 採自助模式,參考了美國自助式 frozen yogurt shop 的經營模式,顧客先拿到一杯約 100g 的乳酪,再由自行配撘不同的配料於乳酪之中,而且選擇甚多,有新鮮生果(如藍莓、士多啤梨、芒果鮮果粒)、乾貨(如 oreo 餅、粟米片及七彩朱古力糖衣片)及調味料(如木糠粉及朱古力漿)等,應有盡有,總有一款配搭合你心意。

芒果配上乳酪,感覺清新。Topping 配料有粟米片、七彩朱古力糖衣片、oreo 餅等供客人選擇。朱古力脆片是熱門之選。店員先裝一杯約 100g 的乳酪給客人,之後再自行任意加上 topping 配料。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓