2011.03.17

岩手拉麵的店鋪帶有東瀛氣息。岩手拉麵以提供正宗日本料理而著名,以日本屋台裝潢,甚具東瀛氣息。 店主在日本學習製作日本菜,其後從日本回港開設這間小店。店主堅持提供高水準日式料理,要求所有食品即叫即製作,並且選材嚴格,保持拉麵水準。招牌菜和牛拉麵入口即溶,牛肉屬於 A4 級別,但每碗只售 $78,價錢非常合理。 此外,岩手拉麵店的叉燒拉麵也是人氣之一,店主自製的滷水汁日式叉燒配以香濃的豬骨湯,是獨特的美味。除了拉麵外,人氣小食有沖繩餃子及海膽薯餅,餃子外型貌似小型比薩,以豬肉和甘筍為餡料;薯餅則炸為金黃色,香脆可口,配以新鮮海膽,口感豐富。可是店內只供八個座位,想一嚐這高水準的麵店得早點來排隊或外賣帶走了。

達到 A4 級水準的和牛拉麵,價錢相當合理。只有這裏才能吃到的叉燒拉麵。

活動資訊

  • 地址 元朗金輝徑 28 號好盛洋樓地下 14 號鋪  
  • 前往方法路線 - 步行 起點: 大坑渠佳記 B 仔糖水店 向前直行便到。 需時:2 - 5 分鐘
  • 查詢電話2404 5503
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 11時00分 - 23時00分 開放提示: 12 pm - 3 pm 及 6 pm - 10 pm。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓