耀東號豬扒大王

2012.01.20

小小的食店,要利用舖前的位置,才有足夠的座位招呼慕名而來的客人。耀東號位於柴灣高威廣場,以豬扒出名,更有豬扒大王之稱。食店面積不大,但有不少食客為一嘗豬扒前來光顧,包括藝人明星。 耀東號鎮店之寶是豉油汁豬扒飯,豬扒肉質軟嫩,入口融化,而且不用麵包糠,所以外層更薄更鬆脆,再加上台灣香酥味,使豬扒更香更惹味。除了最原汁原味的鎮店豉油汁豬扒飯,店內也有多種配搭,例如中式粉麵飯、上海麵、日本拉麵等,一共 21 款,讓食客有更多選擇,選取自己最喜歡的配搭。

圍在圓碟邊的豬扒,不只鬆脆軟嫩,賣相亦相當特別。店內貼滿老闆娘與藝人明星的合照,就連少年食神 Michael 都曾經是座上客,不愧為豬扒大王!

活動資訊

  • 地址 柴灣柴灣道 111號 高威廣場 87 號 
  • 前往方法路線 - 步行 起點: 柴灣港鐵站 B 出口 沿祥利街一直走至康民街,再轉左上斜即見。
  • 查詢電話2388 7999
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日11月 13時 - 02時 暫停時間: ,15時 - 19時 每週休息日: 星期日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓