文: 尋玩人
2013.12.16

  

位於旺角的自拍照相館snaparty,於2013年11月中開業,運作模式與之前介紹的大同小異,但最大分別是,不提供卡通公仔服飾或婚紗任穿拍攝!喔噢,真心熱愛自拍的你,必認為欠吸引力,但難度在此,如何只靠眼鏡、假髮、及獨有的美國別注版主題紙牌道具,配合型、帥、萌、酷爆表情。

Model們試玩,效果唔錯,似足影貼紙相後期加上圖案,店子稍後更提供即時打印服務。

 

雖然冇得扮成藍精靈或者熊本熊,但家長又唔係咁諗,負責人Vien說:「影全家幅的客幾多,家長不想小朋友換衫,怕他們敏感,小朋友穿上自己喜愛的衫,拍攝效果更自然。我們亦希望相片集中在人,不被誇張的服飾搶去眼光。」

 

snaparty另一賣點,三間房間對出公共空間適合派對包場,一站式開餐又自拍。

 

公共空間適合派對包場,自拍又可紀念歡樂時刻,確實有特色

 

 景點已列入香港周圍遊「潛入平靚正Party房 玩巨型層層疊拍Selfie」: http://hk.ulifestyle.com.hk/tour/detail.html?id=ABBGD1ozBwhZEANq 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓