Chip in Fish & Chips

2016.06.07




位於西貢碼頭的Chip in Fish & Chips是一間傳統英式小食店,除了經典的炸魚薯條之外,炸Oreo及自家製魚皮亦相當受歡迎!跟隨傳統英國小食店的經營模式,店內沒有提供座位,食物炸好後用白紙包好外帶,別有一番風味!

Chip in Fish & Chips的食物全是即叫即炸,開放式廚房讓客人看到炸食物的過程。



炸Oreo ($12/ 2件)十分特別。熱騰騰炸至微脆的外皮包著半溶的Oreo,令Oreo的甜味更突出,而且味道出奇地夾。外皮有點像「咸水角」,口感亦不錯,創新之選!





炸魚薯條 (小份$45,大份$65)。炸魚魚質鬆軟新鮮,喜歡吃Fish & Chips的朋友不妨一試。



自家炸魚皮 ($5/一份)。有驚喜!不像平日的魚皮,這個西式魚皮較厚身,味道口感一流,而且份量頗多,值得推介!



雜錦薯餅 ($12/一份四件)。薯餅有煙肉、芝士和雜菜,味道原始,價錢合理。


 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓