文: 和蕾
2016.09.01

店名「Piccadilly」,取自倫敦繁華之地「Piccadilly Circus」及貫穿多個景點的地鐵線「Piccadilly Line」。皇家藍店面,配上典雅金,走傳統英倫復古風格,輔以特式歐陸風格擺設作點綴。

誠如店名,Piccadilly主攻歐洲特色產品,從歐洲及英國引入各式各樣文具雜貨。歐洲多國景貌如巴黎鐵塔、有「倫敦眼」之稱的千禧之輪,躍現於設計之上。打字機、世界地圖、羽毛筆等經典圖案,既是外國文化的精髓,亦像藝術品般融入設計之中。

德國品牌Artebene及英國品牌TALKING TABLES,為派對提供提案。一系列用品由紙餐巾、3D賀卡系列,應有盡有。英國品牌REALLY GOOD出品的萬用卡、便利貼,充滿異國格調。

【相關文章】新開幕!尖沙咀韓風文具精品店 

店内亦展示歐洲相關經典文學書籍、小品及食譜,感覺就像來了一趟小型歐遊。如果想購書的話,商務印書館尖沙咀圖書中心就在另一入口。

【相關文章】6款$40有找推介!韓牌ARTBOX登陸香港 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓