邪惡爆餡炸豬扒飯卷!尖東新開紫菜包飯專門店

2016.11.16

韓式食品種類多元化,有燒烤、鍋物、海鮮等等各有支持者,有無人跟小編一樣偏愛較平實的紫菜包飯呢?

繼韓國連鎖炭火紫菜包飯店進軍香港後,尖東最近又新開了一間韓式飯卷專門店 N.A.S Gimbap,講明Not a Sushi(N.A.S),餐廳希望帶出紫菜包飯與日本壽司的分別。

餐廳設計光鮮簡潔,驟眼看還以為是一間Cafe;食品主要由年輕韓國師傅主理,在傳統中加入創新元素配搭食材,從廚房的玻璃窗望進去,製作過程一目了然。

N.A.S Gimbap 標榜用料新鮮健康,紫菜包飯中包含不少蔬菜,即叫即製,微暖的飯卷讓人滿足。

餡料與飯的比例是8比2,非常足料;皇牌口味包括「招牌泡菜豆乾($48)」、「韓式炒辣豬肉($53)」及「忌廉芝士($58)」,每份大概有10件;為配合港人的口味,傳統的紫蘇葉換上生菜絲,口感更爽脆。

而小編就偏愛惹味的「炸豬扒紫菜包飯($62)」,飯中夾着多款蔬菜絲及炸豬扒件,豬扒炸得金黃鬆化,淋上自軟醬汁,包飯上再輕掃麻油,香氣逼人,好味!

食品可供堂食或外賣,價錢一樣。 

除了紫菜包飯外,N.A.S Gimbap 亦供應一系列韓式特飲、小食和麵食,包括餃子、紫菜QQ卷、拌麵等,小編特別推介這款韓國街頭人氣「蜜糖烤芝士($58)」。

 

烤芝士只供堂食,烤得金黃的羊奶芝士上沾滿蜜糖,香甜煙韌值得一食,不過定價略高呢。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓