觀塘平衡車體驗中心 5000呎賽車場玩平衡氈

文: Eunice Lam
2017.04.25

佔地5000呎,位於觀塘的Azzita平衡體驗中心,除了有得玩平衡車外,仲有得玩更刺激的HOVER MAT 平衡氈。

無軚盤的平衡氈,操作起來都算簡單。利用車身附設的手桿來控制前進方向,雖然要講求左右手協調,但與平衡車相比,所需的平衡感較低,新手會較易上手。場內彎彎曲曲的賽道,令人有種模礙賽車的感覺。

戴好裝備,就可以開始玩啦! 

平衡氈玩法:

把兩枝手桿向前推,平衡氈就會向前行,而把手桿向後拉,平衡氈就會減速,直至停下為止。平衡氈亦設有油門,讓大家可以自己調節速度,增加刺激感。

同場還有一如以往的平衡車HOVER BOARD以及足球機、桌球、氣墊球機等。Azzita內有專人教導,大家不用怕唔識玩啦。

價錢方面,平衡氈的價錢為每人$99/10分鐘。平衡車方面,平日價錢為$79/半小時,$119/小時,而週六、日及公眾假期價錢為$89/半小時,$139/小時。

資料來源:Azzita 電動平衡車體驗 - 維修中心 - Hoverboard Hong Kong

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓