張致恒與雯雯疑再爆婚變傳聞 IG已被取消追蹤兼合照消失 老婆回應:「想專注返三個仔同埋三隻狗」

文: 羅志宏
2022.12.21

現年37歲的藝人張致恒(Steven),自2019年與圈外女友雯雯閃婚後,三年婚姻之路上經歷過大小風浪。今年初,雯雯曾宣布離婚,不過事隔3日後,二人戲劇性復合,6月誕下第三胎BB,一家五口生活。不過,早在10月底再爆出張致恒與雯雯的婚變傳聞,而雯雯更取消追蹤張致恒的IG,並刪除合照,令離婚傳聞再次炒熱。

更新日期: 2022.12.21

雯雯於昨夜(20日)凌晨在IG社交平台再與網民互動你問我答,有人留言「其實你真係好叻,可以承受咁多嘢」,雯雯就以簡單表示「其實承受唔到,所以先會放棄」,開腔談及婚變問題。其實,雯雯早兩日就上載了一張由老公張致恒從後抱住細仔的相片,令網民以為兩公婆第N度重修舊好,還被質疑婚變只是耍花槍。其後,有人問「咁而家老公同你點呀」,雯雯就答「我哋永遠都係小朋友嘅爸爸媽媽」;有人又直接問「係咪離婚」,雯雯就僅以6字回應「婚姻順其自然」,相當耐人尋味。

同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

 


更新日期: 2022.12.07

今日(7日),雯雯在IG社交平台撰寫長文,疑似再度鬧離婚,老公張致恒暫時未有回應,全文如下:

可以當我精神有問題
可以當我做(造)新聞
可以當我思覺失調
但 我可以好肯定咁講
已經到咗我極限
全部野已經到咗我底線

 

唔需要估 唔係玩女人
唔係又有第二個
好簡單 性格
溝通唔到 容忍唔到
我自己係單親成長
以為努力堅持死撐 我嘅小朋友就可以完整成長
但原來真係勉強唔到 每日對住原來可以咁攰
 
宜家
安排一切
2023年
一定會可以做返(番)自己 有好嘅開始
大家 最喜歡
話我抵死
揀錯人
唔試過 又點知

更新日期: 2022.10.26

張致恒的太太雯雯不時都會在IG社交平台上與網民玩「你問我答」,最近就被網民發現Unfollow老公張致恒IG,更將IG上所有合照通通刪除,雯雯對此就直認不諱,承認取消追蹤Steven,更表示:「佢都唔玩IG,我IG淨係Follow咗我嘅家人」,惹來婚變聯想。

雯雯續表示:「想專注返三個仔同埋三隻狗,唔想再咁多話題,以前就話控制唔到自己情緒,而家想淨係專注返喺佢地」惟未有正面回應婚變傳聞。

 

圖及來源:IG@ugly_mama

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓