絲打圍爐|吳千語教嫁入豪門「獵筍盤」秘笈!一招測試男方有冇「潛力」 直言唔會揀肥胖男士?

文: 劉紀彤
2022.10.30

吳千語與林峯拍拖五年,分手後認愛富三代男友施伯雄,拍拖對象都是「筍盤」,引人羨慕!日前吳千語於網台節目《絲打圍爐》分享「獵筍盤」秘笈,大談和異性相處的心得,當中包括點樣揀有「潛力」男士作為對象,連主持人之一的「蝦頭」楊詩敏都直言:「真係學到好多野!」。

吳千語、陳欣妍日前現身由「蝦頭」楊詩敏及練美娟主持的網台節目《絲打圍爐》,大談結交異性、「獵筍盤」秘笈,吳千語提到想測試一個男士的「質地」,可以觀察他如何照顧及對待寵物、家人朋友的相處了解對方是否具備責任心,而揀男友必須心地好、對事業要有熱誠,就算是「有投資潛力」!

千語更直言唔會揀肥胖男士,因為認為一個熱愛生活、自律、有穩定生活習慣的男士「肥極都有限」。同時千語認為一個成功人士必須自律,例如9點要返工的上班族,如果早上8點去做運動,亦多數是成功人士。

吳千語於節目中亦建議女生應悉心打扮、時刻裝備自己,培養興趣愛好,提升自信心!連主持人之一的「蝦頭」楊詩敏都直言:今集節目「真係學到好多野!」

圖片及來源:《絲打圍爐》截圖、IG@karena_ngs

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓