美總領事梅儒瑞幫襯港人至愛兩餸飯!問網民推薦菜式獲大讚「好貼地!」

文: 黃卓瑩
2022.11.01

兩餸飯價廉物美,一向都是香港打工仔的糧尾恩物,就連美國駐港澳總領事梅儒瑞(Gregory May)都慕名幫襯!今日(1日)梅儒瑞在Facebook上載數張幫襯兩餸飯的照片,表示「終於搵咗個機會同香港上班族一齊排隊去嗌個嚟做lunch」,亦指價格實惠又美味。不少網民大讚梅儒瑞貼地,親自走入社區了解民生。

美國駐港澳總領事梅儒瑞(Gregory May)今日(1日)上載午餐光顧灣仔某兩餸飯的照片,分享挑選了臘味芥蘭和薯仔雞兩樣菜式,大讚「價格實惠得嚟又好味」,又問網民「你哋必揀嘅餸又係咩呢?」

此舉獲不少網民大讚貼地,表示「感受到你親民的一面」、「了解港人生活!」,亦有網民笑言「比外國人體驗下香港人點subway嘅文化」、「一定要試香港名菜show me your love飯」、「落單應該講this this rice」。

來源:FB@U.S. Consulate General Hong Kong and Macau

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓