港媽買迪士尼樂園年卡唔預老公 因一理由反而家中外傭姐姐有份 網民支持:梗係買畀姐姐仲好!

文: 李紫彤
2022.11.04

相信唔少小朋友都好喜愛迪士尼呢個夢幻世界!近日,有位港媽於Facebook專頁發帖詢問網民應否給外傭姐姐購買迪士尼年卡,打算去遊玩時也有姐姐幫忙照顧小朋友。不少網民紛紛表示支持,更笑指寧願買給外傭姐姐,也不買給自己幫不上忙的丈夫,讓一眾網民哭笑不得!

最近有位港媽於Facebook專頁係好鍾意迪士尼資訊分享群」發帖詢問一眾網民有沒有曾購買迪士尼樂園年卡給外傭姐姐,表示自己正在考慮此事打算往後帶小朋友遊玩也有姐姐幫忙照顧。

帖文一出大批網民給予了不少回應其中有網民認為帶姐姐入園除了能減輕家長的負擔外亦能讓她一同盡興簡直是一舉兩得此外亦有網民笑指「情願買俾姐姐都吾買俾老公表示外傭姐姐比起丈夫更能幫上忙,媽媽會更加輕鬆但也有網民認為事前詢問一下姐姐的意見會較好他們指「自己問下姐姐鍾唔鍾意先,鍾意先會入去一齊開心投入玩」 、「買完之後要平衡返工人姐姐工作,我自己入去玩完都何況姐姐呢」, 網民覺得若然帶姐姐一同進園是會增加其工作量及令她感到辛苦的話, 那麼便讓她留待家中會更好。

►同場加映:【衝出嚟玩】鰂魚涌室內忍者極限障礙場好去處!挑戰重重關卡/大玩泰山飛索+搖搖鞦韆

圖/資料來源: FB@係好鍾意迪士尼資訊分享群、迪士尼官方網站、TVB 《愛回家》劇照

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓