觀塘街市超抵價$1買到10條魚!平到嚇親網民 識食之人力撐:唔係「臭魚」

文: 唐卓寧
2022.11.04

喺香港,一蚊買到咩?最近,有網民發現在觀塘順利邨街市有魚檔一份魚10條只售1元,超抵價格引來熱烈討論,有網民覺得是「臭魚」,所以才能這麼便宜,亦有留言反駁指「鮮甜有魚味」。

近日,在Facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」內,有網民發文指,觀塘順利邨街市有魚檔一份10條魚只售1元,並配文「沒有最平只有更平。原來黃澤小沙丁魚,又稱黃小砂丁,俗名青鱗仔,為輻鰭魚綱鯡形目鯡科的其中一種。」超低價格引來其他網民熱烈討論,有人認為「唔可能咁平,人工、運輸、舖租嘅成本都唔止啦,九成係臭壞嘅!」

►同場加映:【衝出嚟玩】鰂魚涌室內忍者極限障礙場好去處!挑戰重重關卡/大玩泰山飛索+搖搖鞦韆

面對有人不相信價格如此低,懷疑是「臭魚」,樓主則指雖然這種魚很多骨,只適合煲魚湯,但很新鮮。更引來不少網民紛紛在留言區分享煮法:「家中老人最喜歡落鹽醃,唔打鱗就咁蒸,都好食」、「半煎炸連啲骨都香脆」、「用黎煮蘿白汶黃魚或醃鹹煎香」等。

來源:FB@香港街市魚類海鮮研究社

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓