交友App遇肌肉型男呃飲呃食呃戲睇 港女嬲爆追數唔成!被網民1句突破盲點

文: 唐卓寧
2022.11.06

近年,愈來愈多人使用交友軟件認識戀愛對象,但「中伏」個案亦屢見不鮮。最近,有討論區女網民發文指約了一名在交友軟件結識的男子外出。本來約定與男方一人請對方一樣,但最後由女方一人付清310元,後來追討無果,惟有選擇在網上公開此事。

女網民在連登討論區發布了一篇以「男人老狗 交友App約女出街呃飯食呃戲睇 好唔好意思」為題的控訴。她指,約會是在10月初,本來約定由自己請吃飯、對方請看電影,到達戲院購票時,男方卻表示沒有信用卡,她惟有先墊付170元,並要求男方「payme比番我,佢同我講係街用唔到payme要番屋企先」。

但回家後,沒有人提起此事女網民亦打算不再見他,覺得金額不大就不與他計較,但後來和朋友討論後愈發生氣,而且覺得不值,決定追討。文中,她貼出多張對話截圖,怒斥「大佬飯錢加戲飛錢都係300幾,做乞衣都唔會搵唔到啦?有冇窮成咁?」

主題發佈後,引起眾多其他網民留言,反應兩極。有人支持樓主,聲討男方「已經請左食飯,到男請睇戲果陣話冇現金變左條女比住先,咁追返佢睇戲錢有咩問題」、「如果條仔講明係出黎搵錢陪客嘅,咁當然無問題,但依家唔係吖嘛」、「開到聲都唔比會唔會太X肉酸」。但亦有人指控樓主貪圖年輕男子的美色,「咁X老學人溝後生仔仲好意思收返錢」。不過,更多網民贊同,假如事件的性別互換,所有人的反應便會不同,「非仇女 如果男女調轉呢個po仲開唔開得成」。

來源:連登討論區

►同場加映:【衝出嚟玩】鰂魚涌室內忍者極限障礙場好去處!挑戰重重關卡/大玩泰山飛索+搖搖鞦韆

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓