網民熱議自助餐食咩最易回本?疑5星級酒店員工現身大爆海鮮來貨價

文: 唐卓寧
2022.12.09

常常聽到吃自助餐、放題時,要多吃貴價貨才能值回票價,名牌雪糕、生蠔、龍蝦等都是不少人的「回本」之選,買得平、食得抵固然令人開心,但近日就有網民在討論區發文狠批是不切實際的想法,他指,酒店或餐廳早已計算妥當,認為只有大胃王才有可能回本,引來不少回覆,更有疑似5星級酒店員工大爆價格,即使只吃海鮮也未必能回本。

最近,一名網民在「連登討論區」發布了一篇以「成日睇/聽到D人食自助餐想回本」為題的文章,他指:「根本就係不切實際,酒店/餐廳計過度過成本價後再mark up。唔係大胃王根本無可能回本,想回本就咪鬼食自助餐啦,除非你可以80蚊樓下食到」。

引出疑似5星級酒店員工大爆價格,「我做開5星級,一隻(蠔)都12$。不過其實其他刺身都唔係好貴。全晚計刺身都係幾千蚊數垃圾急凍野,全港酒店都係。預比200人條數,龍蝦就最大,叫成50kg。一隻一百零蚊到。鵝肝就一件20$。其他都無乜貴野。收你800$+1。就點都回唔到本啦」,更指「試過做過間拿過成千蚊1kg嘅金蠔同5000$/兩嘅冬蟲草番來燉湯做。buffer都未試過蝕本啦」。

不少網民熱烈討論,有人覺得「回本」最重要是自己的感受,而不是真的吃到像成本價一樣的份量,「俾咁多錢,食返出面起碼值咁多嘅食物,覺得自己無蝕底咪心理上都有飽足感」、「我唔係從酒店既角度諗,因為係冇可能令到人地破產,人地來貨平。我係想係我嘅角度回本,姐係平時食個雪糕40蚊唔X夠喉想食多幾個又覺得貴,自助餐食十個都回本啊,自己開心咪得囉」、「心理回本,回左d快樂」。

有人覺得自助餐最重要的是其多樣性,「自助餐最緊要試晒咁多樣,我連炒飯都食」,可以「全部食一輪先 然後好食嘅繼續嗌」,「食多d唔同款式先係回本,平時邊有得同時食咁多樣野」。亦有人為一些平時沒有人選擇的食物平反,「我覺得芝士係比人忽視但值得試多d嘅野食」、「我連炒飯都食」、「主力食菜」、「其實沙律分分鐘成本仲貴嗰d熱野」

來源:連登、TVB劇集截圖

 

►同場加映:【衝出嚟玩】LuLu豬化身快餐店實習生登陸北角滾軸溜冰場!聯乘潮玩品牌+CASETiFY推出多款限定週邊

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓