MIRROR成員Ian陳卓賢與Amy盧慧敏驚傳分手!女方親認結束兩年情轉為朋友關係

文: 羅志宏
2022.11.28

MIRROR成員Ian陳卓賢與女藝人盧慧敏(Amy) 日前證實分手消息,由昔日情侶轉為朋友關係,各自專注在演藝工作上。除Amy了透過經理人公司回覆傳媒之外,Ian接受傳媒訪問亦有開腔回應,更出言維護女方!回顧二人拍拖的兩年情,不時低調放閃,卻又曾經甜到羡煞旁人。

盧慧敏(Amy) 日前就分手消息透過經理人公司回覆傳媒指,二人已轉為朋友關係,希望外界給予空間,以後並不會對此事再作回應。而Ian其後面對傳媒追問分手一事時,就出言護花:「大家而加係以朋友身份互相扶持,兩個人嘅相處係一個好高深嘅學問,同埋都係兩個人嘅事,亦都係我私人事,都唔太想講太多畀公眾聽。唯一一樣想講就係,Amy係一位好好好好嘅女仔,希望大家畀多啲空間佢,唔好畀咁大壓力佢。」簡單11字「Amy係一位好好好好嘅女仔」足見Ian護花態度。

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島全新北角碼頭11月啟用!超靚海岸北角咀郊遊路線/彩虹風車橋/全程30分鐘

回顧二人於2020年年底因為拍攝《無限斜棟有限公司》而戲假情真,擦出愛火;Ian不但在劇中獻出處男螢幕初吻,而且有不少甜蜜氛圍的場口。緋聞傳出後,Ian方面隨即承認戀情,以保初萌的愛苗。在劇集宣傳活動上,兩人亦曾大方談及戀情,指不介意情侶檔出席活動。

雖然Ian是男子組合MIRROR的人氣成員,但二人守護愛苗的方法低調而甜蜜,曾在訪問提及對方時都甜笑,隔空放閃。例如今年Amy的28歲生日時,Ian在節目《調教你MIRROR》裡公開談及Amy;又試過在受訪被問到送了甚麼禮物給女友,Ian就甜笑表示送了「祝福和心意」,低調得來有愛。

今年初,Ian推出新歌《留一天與你喘息》時,Amy就曾在IG感性發文:「每個陰暗面都需要更多愛,很多時候看似可怕/壞心腸的舉動,背後都有著悲慘的故事,願這些故事令我們的瘋狂更善良天真,令我們更善良天真地瘋狂,並沒有讓這些故事把我們變成一個傷害性的存在,也願每一個人可以找到一個一起瘋狂,笑著世界瘋狂的人」。及後,男友Ian就以5字回覆:「I think Ive found one(我想我找到了)」,隔空示愛之舉閃爆一眾粉絲。

 

圖及來源:劇集截圖、節目截圖、IG@陳卓賢/盧慧敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓