傳CHANEL一款手袋即將停產 官網突然下架!Jennie都有孭過?

文: 唐卓寧
2022.12.12

法國奢侈品牌CHANEL一直擁有不少粉絲,去年三度加價亦無損其受歡迎程度,可見人氣非凡。旗下多款經典手袋即使在二手市場亦很搶手,部分絕版款式甚至會被炒貴數倍,而最近CHANEL官網就突然下架Gabrielle Hobo手袋,有傳此袋即將停產,如傳聞屬實,未知此袋會否成為炒賣對象呢?

日前,CHANEL官網突然下架有「流浪包」之稱的Gabrielle Hobo手袋,有傳是官方決定停產此袋。據知,此袋是由前創意總監「老佛爺」Karl Lagerfeld 親自設計,在17年春夏季度推出,手袋的設計靈感來自賽馬的護目鏡盒,並以品牌創始人Coco Chanel 的本名Gabrielle Chanel 命名。不少明星都有提過此袋亮相,如權志龍 (G-Dragon)、許瑋甯,當然也不少得Blackpink 的Jennie (金珍妮)。

TVB三大女藝人坐擁過百萬IG粉絲 你實估唔到胡定欣人氣拋離ViuTV姜濤Anson Lo

 

事實上,CHANEL一直人氣高企,去年三度加價亦毫不影響其受歡迎程度。各款手袋於二手市場仍有價有市,部分絕版手袋更被炒起至數倍,甚至數十倍,如傳聞屬實,不知Gabrielle Hobo會否進入炒賣市場,價格再翻數倍呢?

來源:HKET

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓