J2不正常愛情研究所|男KOL爆料有知名男歌手做姦夫派綠帽 偷食斷正捉姦在場身份呼之欲出

文: 羅志宏
2022.12.16

J2節目《不正常愛情研究所》由J2ers 黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)主持,最新一集以「捉姦攻略」為研究題目,身為KOL的Koba會揭露一位知名歌手做姦夫的故仔,而該名男歌手真正身份的兩大提示,包括「兩個字的」、「英文字母的」。

昨晚(15日)播出的《不正常愛情研究所》主題是「捉姦攻略」,今次Koba的故事最爆,既牽涉現役知名男歌手,難得是苦主的綠帽男,不以為恥,反以女友同明星出軌為榮。事緣Koba有位男性友人,發覺女友經常聲稱到酒吧消遣,她說︰「朋友覺得奇怪,check女友手機嘅安心App,搵到去酒店記錄。等到女朋友再話去酒吧,朋友就去嗰間酒店樓下等。」

比利時足總一反常態公開招聘主教練!列10項要求做馬天尼斯接班人!

最後見到女友親密撓住一名男仕出來,當場斷正。Koba話事後男友人覺得好威威︰「因為個姦夫係好出名嘅男歌手。」現場即時起哄,紛紛要求Koba提供貼士,之後Jojo同Karen秒速估到,同時講出該歌手的特點,身份呼之欲出,主持講到「偷食男歌手」真正身份的兩大提示,包括「兩個字的」、「英文字母的」,惹來網民瘋狂猜測。

 

 

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

 

圖及來源:TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓