楊千嬅1999年絕版CD被翻出!劈價$10附送青澀寫真照片 賣家直言:賣唔出

文: 劉紀彤
2022.12.14

歌手楊千嬅出道27年,將於2022年12月17日至18日在亞博舉行《B minor, be minor》演唱會,不過早前就傳出演唱會門票「濟銷」的情況,而最近網上二手交易平台更有網民翻出楊千嬅多年前的絕版CD,CD附有當年楊千嬅的寫真照片,非常青澀,不過賣家卻劈價$10起出售,更直言「賣唔出」!

楊千嬅1995年參加新秀歌唱大賽出道,適逢今年出道27年,楊千嬅將於亞博舉行一連兩場B minor, be minor》演唱會,不過演唱會售票情況未如理想,於開賣後近一個月仍然有飛賣,而網上二手交易平台湧現「減價平放」門票。

最近網上二手交易平台更有網民翻出楊千嬅多年前的絕版CD出售,當中包括1999年的《夏天的故事》、2000年的《冬天的故事》等、絕版CD內更有楊千嬅的寫真照片,不過賣家在帖文直言「賣唔出」,將售價由$50減至$10-$20出售。

CD內連楊千嬅寫真照片,全套齊全!

來源:Carousell

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓